راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Sunday, August 7, 2016

چرا می نویسم ؟


قرار است " راهی به سوی نجات " همیشه با شما همراه باشد و آموزش های لازم را برای شروع یک زندگی نوین و آنان که خواستار تحول و دگرگونی هستند در بخش های مختلفی ارائه دهد تا یک رابطه ی روحانی را از این طریق آغاز کند لذا وظیفه خود می دانم تا شاهد خوب مسیح باشم تا بتوانم تاثیر مثبت مسیح را برجای گذارم و ایمان داران به مسیح را دراین وبلاگ جمع کنم تا بتوانیم از ایمان و رفتار برادران و خواهران ایمانی خود به شباهت مسیح برسیم .
" راهی به سوی نجات " از اردیبهشت ماه سال 1395 فعالیت اینترنی خود را آغاز کرده و چندین بخش فعال دارد که ازمیان اهم آنها می توان به کتابخانه ،فیلم های آموزشی، دروس تعلیمی ، داستان ، سرود و تصاویر نام برد .
در صدد هستم این بخش ها در قالب 24 در 7 کار کند و امید دارم " راهی به سوی نجات " به تدریج گسترش یابد .
اگر می خواهید آخرین مطالب نوشته شده را به همراه چکیده ای از هر مطلب دریافت کنید با سرویس آر اس اس " راهی به سوی نجات " می توان به راحتی و بدون نیاز به مشاهده روزانه سایت از محتوا و به روزرسانی بخش های گوناگون راهی به سوی نجات مطلع شوید. در همین راستا می توانید تازه ترین مطلب های نوشته ی مرتبط با خود وبلاگ "راهی به سوی نجات" را در بخش های کلوب ، فیسبوک و تویتر ببینید یا در کانال تلگرام وبلاگ عضو شوید.

وبلاگ "راهی به سوی نجات" صرفا جهت شاگردسازی ، شناخت عیسی مسیح ،تعیلم ، پرستش و دعا و دعوت از کسانی است که مایلند این تغیر بزرگ را در زندگی خود ایجاد کنند و درنام مسیح حیات و زندگی جاودانی یابند ، طرح ریزی شده است .این دعوت به خانواده الهی است که موجب رشد من و شما می شود .
"زیرا میسح هدف و تمام کننده شریعت است برای هرکه ایمان آورد و به این وسیله در حضور خدا نیک شمرده می شود "
رومیان 4:10
به منظور رضایتمندی کلیه قسمت های سایت به طور پیوسته در حال بروزرسانی است از این رو می توانم بگویم " راهی به سوی نجات " راهی را یک نوکیش، یک نو ایمان ویا دوستدار  مسیح برای شناخت خدا نیاز به  پیمودن دارد را به او می شناساند تا با ایمان راستین به نام عیسی مسیح از ظلمت به نور در آید و برای او بدرخشد.
پس عیسی باز بدیشان خطاب کرده گفت من نور عالم هستم. کسی که مرا متابعت کند در ظلمت سالک نشود بلکه نور حیات را یاید.
یوحنا ۱۲:۸

همانگونه که کرم ابریشم وارد پیله می شود و بعد از چندی تبدیل به پروانه میگردد ما نیز با دریافت مسیح زندگی تازه ای را خواهیم داشت که با زندگی قبلی کاملا فرق دارد . پروانه دیگر کرم نیست که روی خاک بغلطد بلکه بر گل های زیبا و خوش عطر می نشیند و زندگی تازه ای است .
"کسی که با مسیح متحد است حیاتی تازه دارد و هرچه کهنه بود درگذشت و اینک زندگی تازه شروع شده "
دوم  قرنتیان 17:5



"شاگرد سازی" وظیفه ای عظیم و نا گزیراست که عیسی مسیح بر دوش پیروان راستین خود نهاده است. اعتقاد من بر این میباشد که تمام مسیحیان باید در برکت بشارت و همچنین شاگرد سازی با کوشایی شرکت کنند. 

"پس بروید و همه ی ملت ها را شاگرد من سازید و آنها را به نام پدر و پسر و روح القدس تعمید دهید و تعلیم دهید که همه چیز هایی را که به شما گفته ام ، انجام دهند و بدانید که من هرروزه تا آخر زمان با شما هستم "  

(متی 19:28-20)
ازاینرو این وبگاه با نام راهی به سوی نجات نوشته شده است تا تدبیر و راهی ساده اما سودمند در جهت پیشبرد اطلاعات مورد نیاز به افراد نوایمان و دوستداران به مسیح شناسی مورد استفاده قرار گیرد. مطلبهای نوشته شده و جمع آوری شده در این وبگاه گرچه به نوبه خود برای بشارت،تعلیم و شاگرد سازی کامل و کافی نیست اما گفتنی است به عنوان راهنما ، می تواند  کمک قابل توجهی در مسیر شاگرد سازی کند.
" اما احترام مسیح در دلهای شما باشد و او را خداوند خود بدانید و اگر کسی علت امید شما را میپرسد، همیشه آماده جواب باشید."
( 1پطرس 15:3)
این وبگاه ارمغانی ایست به تمام علاقه مندان به مسیح که این آیه در کلام مکتوب خدا را خوانده و اعتقاد دارند که می فرماید :
" و اما تو ، ای پسر من ، با فیضی که در مسیح عیسی است قوی باش و سخنانی را که در حضور شاهدان بسیار از من شنیده ای به کسانی بسپار که مورد اعتماد و قادر به تعلیم دیگران باشند . "
( 2 تیموتاوس 1:2-2)

دوست عزیز اکنون که از طریق ویگاه "راهی به سوی نجات "با عیسی مسیح آشنا شده اید تصمیم شما در مورد او چیست ؟ اگر از صمیم قلب مایلید که عیسی مسیح را به عنوان نجات دهنده خود از گناه بپذیرید ، تقاضا می کنم اینجا کلیک کنید .






5 comments:

  1. امید وارم همانطور که قرآن کریم می فرماید مورد خشم و غضب خدا قرار گیری در واقع شما سگ ها ی صهونیت بیشتر از این لیاقت ندارید
    بسم الله الرحمن الرحیم
    إِنَّمَا جَزَاء الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَادًا
    أَن يُقَتَّلُواْ أَوْ يُصَلَّبُواْ أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْاْ مِنَ
    الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ
    بنام «الله » بخشنده و مهربان
    سزاى کسانى که با الله و پیامبر او مى جنگند و در زمین به فساد مى کوشند، جز این نیست که کشته شوند، یا به صلیب کشیده شوند، یا دست و پایشان بر خلاف جهت یکدیگر بریده شود یا از زمین محو شوند .این، رنج آنها در این دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ برایشان تدارک دیده شده است.

    ReplyDelete
  2. شما دست پرورده صهیونیست ها همین برایتان بس است که وسط ما مسلمان ها جرات نفس کشیدن هم ندارید و مثل سگ از ایران می ترسید خدا لعنت کنه کافرین را

    ReplyDelete
  3. هر آئینه روشن است که تو به آرزویت نمی رسی ولی ما به آرزویمان که دیدن حکم اعدام توست می رسیم

    ReplyDelete
  4. این سنت پیغمبره
    بپذیر
    زن یا مرد فرقی نمیکنه
    بمیر

    ReplyDelete
  5. بعد از شکنجه بسیار تو را خواهیم کشت انشا الله

    ReplyDelete