راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Tuesday, June 21, 2016

در جواب بعضی سوال ها

شاید برای شما هموطن گرامی این سوال پیش آمده که هدف ازاین  وبگاه(rahibesooyenejat) چیست و چه فایده ای برای من خواهد دادشت ؟
هدف باورکردن حقیقت و انسانیت است .حقیقتی که با ایمان به عیسی مسیح می توان یافت .  تنها سرمایه ما عمرمان می باشد و هر اعتقادی که داشته باشیم تعیین کننده ی سرنوشت ماست . این وب سایت و فعالیت  من در شبکه های اجتماعی به این منظور است که حق ‌جويان فارسیزبان، عيسی مسيح و مژدۀ رستگاری را درک نمايند و ايمانداران مسيحی، در شناخت مسيح و حقايق کتابمقدس رشد و ترقی کنند. "ما مسيح را به همه می‌شناسانيم و با تمام دانشی که داريم همه را آگاه ساخته، تعليم می‌دهيم تا آنها را به صورت افرادی بالغ در مسيح به خدا تقديم نماييم." (انجيل شريف، کولسيان ۱: ۲۸) .هدف ارائه تعلیم واقعی کلام خدا به مسیحیان و حق جویان فارسی زبان در سراسر دنیا است. به همین دلیل سعی کرده ایم ترکیبی از مطالب تعلیمی، موسیقی، پیامهای مسیحی و بسیاری قسمتهای دیگر را گرد هم آوریم، تا فارسی زبانان در هر جای دنیا که باشند بتوانند ساعات پر برکتی را در این سایت و شبکه های اجتماعی سپری نمایند.
مطالب سایت طوری طراحی شده اند که همه اقشار را تحت پوشش قرار دهند، شما می توانید مطالبی ساده و ابتدایی در مورد ایمان مسیحی بیابید. شما نیز میتوانید به هر صورتی مرا را یاری کنید.اگر پیشنهاد خاصی در جهت پیشبرد کار خدا و بهبود سایت دارید با من از طریق :   rahibesooyenejat@gmail.com   در میان بگذارید. اگر مایلید از مطالب شما در سایت استفاده شود به من نامه بنویسید.
  این نهال نو پا نیاز به توجه بیشتری را دارد تا قادر باشد در جهان اینترنتی  خدمتگزاری برای مسیحیان ،و منبعی مفید و پر از برکت برای دیگر خوانندگان  باشد.
من حق را جستجو کردم و طلب حق کردم  و راه نجات را یافتم و به عیسی مسیح ایمان آوردم و این را خوب می دانم که رهایی فقط با کسب آگاهی بدست می آید پس خواهش من از شما خواننده محترم این است که با هر تعصبی و هر مذهبی هستید ابتدا تا آخر این مطالب را بخوانید . من آرزوی دیدن روزی را دارم که ملت بزرگ ایران ، تبدیل شده و به شباهت مسیح در آید و در تمام ابعاد زندگی این تاثیر را ببینم . آرزوی قلبی من این است صدای ناقوس کلیسا در سراسر کشورم شنیده شود و این تبدیل برکت و تاثیر خود را آشکار سازد .
شما می توانید در فسیبوک ، توئیتر،اینستاگرام، تگرام ، کوب مرا  با آی دی rahibesooyenejat   ویا   rahi2nejat   دنبال کنید و به دوستان خود معرفی کنید .
با سپاس


3 comments:

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    من یک مسلمانم . من یک ایرانیم . در کشوری زندگی می کنم که همیشه موحدان در آن زندگی کرده اند و با اشتیاق اسلام را پذیرفته است . با توهین و افترا نمی توان یک دین را رد کرد . بر اساس عملکرد یک یا چند فرد نمی توان یک دین را رد کرد اگر دنبال حقیقت هستید می بایست از اهلش سوال کنید و کتاب بخوانید سایت مراجع چنین امکانی را فراهم کرده است . بر حق آنچه شما ایراد می دانید از اسلام در مورد اشخاصی مانند شما هست که حقتان است و این حق مرگ است که بر شما گوارا خواهید بود و اگر جان گرفتن از کسی که زحمات 1400 ساله امامت و ولایت را از بین می برند بد می دانید اسلام اینگه در نیا پیروز نمی شد و هر کس می توانست آنرا خراب کن .

    ReplyDelete
  2. به فرمان اهل بیت علیه السلام تو را روزی سنگ سار خواهیم کرد

    ReplyDelete
  3. سرت را خواهم برید .تو را با شمشیر به دو قسمت خواهم کرد و گوشت منحوس تو را جلوی کلاغ ها می گذارم تا استخوان هایت نیز گندیده شود

    ReplyDelete