راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Tuesday, May 24, 2016


به نام خداوند ما عیسی مسیح
احمد کسروی می گوید"مردمی که به میل خود در تاریکی نشسته اند، نیاز به روشنایی ندارند " اما  من  از شما خواننده عزیز گرامی می خوام که به سمت نور بیایید و راه نجات را در یابید و عیسی مسیح را بعنوان خداوند و نجات دهنده خود بپذیرید، از شما دعوت میکنیم این کار را در همین لحظه انجام  دهید .خوب می دانم تمام شما نیز مانند من بی آنکه خود بخواهید مسلمان شده اید ، در هنگام تولد در گوش ما اذان گفتند و ما را با راه اشتباه 1400 ساله ای آشنا کردند و درس دادند که خود نمی خواستیم وتا لحظه مرگ در همین مسیر اشتباه گام برداشتیم .
شاید به این دلیل بوده است که راه ها دیگر را به ما نشان ندادند یا خود جستجو نکردیم . دوستان یک فرد نابینا مسیری را شاید مکرر هروز برود بی آنکه بداند که یک خیابان دو پیاده رو دارد و و یک شهر چندین خیابان ، شاید راه نزدیک تری باشد که به مقصد او را برساند و ولی خودش بی خبر است چون والدینش همیشه او را از این مسیر آموزش داده اند یا کسی مسیر درستی را به او نشان نداده باشد .
بیائید جستجو کنید ، دلیل  بیاوریم و منطقی فکر کنیم و از خرافات چندین ساله ای که پدرانمان ما را با آن بزرگ کرده اند دوری کنیم و اگر کسی راه درستی را به شما نشان داد متعصب نشویم و کمی اندیشمندانه تفکر کنیم
من از شما می خواهد راه درست مسحیت را انتخاب کنید تا نجات پیدا کرده و به خداوند برسید.



No comments:

Post a Comment