راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Saturday, July 2, 2016

حیات دهنده، حیات نگه دارنده نیز هست.



"بنابراین به شما می گویم، از بهر جان خود اندیشه مکنید،
که چه بخورید یا چه آشامید، و نه برای بدن خود چه بپوشید. "
انجیل مقدس، متی ۶: ۲۵

حیات دهنده، حیات نگه دارنده نیز هست.

          اگر شما در سرزمین اسرائیل در دوران مسیح زندگی می کردید، به احتمال زیاد برای نیازهای اساسی زندگیتان دلواپس می بودید. چون ایامی می بود که برف بر کوهها نمی آمد. در نتیجه جویبارهای آب جاری نمی شد. وقتی جویبارها بی آب می شدند، مزرعه ها خشک می گردیدند. و یا محصول زمین توسط آفت، ملخ، و شرایط آب و هوائی از بین می رفت. در آن هنگام قحطی سرزمین اسرائیل را در بر می گرفت. و در هنگام قحطی نه غذائی بود، نه پوشاکی و نه در آمدی. یک بحران اقتصادی کامل، مثل زمانۀ ما.
          برای آن مردمانی که در حاشیۀ صحرا زندگی کرده، و برای کار و نیازمندی های خود متکی به منابع طبیعی می بودند، سخنان مسیح در انجیل مقدس، ۶: ۲۵- ۳۴، تکان دهنده بود. مانند بسیاری از ما که ماه به ماه، از این سری بدهی ها به آن سری بدهی ها زندگی می کنیم. درست لب مرز.  ولی خداوند عیسی مسیح می دانست که ما انسانها در هر شرایطی که زندگی کنیم، وابسته و شیفتۀ عوامل ظاهری شده، فکر می کنیم که زندگیمان متکی بر آنهاست.
          ما فکر می کنیم که زندگی ما متکی بر عوامل بیرونی و شرایط زندگیمان هست. در حالی که حیات دهنده پدر آسمانی است، و آنکه حیات دهنده است، حیات نگه دارنده نیز می باشد. "آیا جان، از خوراک و بدن از پوشاک بهتر نیست؟"(انجیل مقدس، متی ۶: ۲۵). آیا زندگی انسان فراتر از شرایط محیط اطرفش نیست؟ شرکت شما، کار و کسب شما، ریس شما، و یا دولتها روزی دهندۀ شما نیستند، حیات دهندۀ شما نیستند، بلکه پدر آسمانی است. پدر آسمانی که حیات می دهد، آیا برای نیازمندی های آن حیات فراهم نمی کند؟ بنابراین دلیلی برای نگرانی برای ما وجود ندارد.
پدر آسمانی را برای،
حیات فیزیکی،
و
حیات جاودان در مسیح،
که به شما عطا کرده،
و آنچه را که برای آنان نیاز دارید، فراهم می کند،
ستایش کنید.
کتاب مقدس، ۱ پادشاهان ۱۹: ۱- ۸ را بخوانید تا
ببینید خداوند چگونه برای نبی اش ایلیا فراهم نمود.
می گوئید:من ایلیا نیستم.
چرا مانند او متعهد به خداوند عیسی مسیح زندگی نمی کنید؟
می توانید.









با من همراه باشید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment