راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Wednesday, July 27, 2016

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۹)

جهت داشته باشیم.

"خداوند را خدمت نمائید."
انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۱ قسمت سوم آیه.

۵- مسئولیت پنجم ما نسبت به کلیسای مسیح این است: "خداوند را خدمت نمائید" انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۱ قسمت سوم آیه.
مسئولیت پنجم، به تمام اعمال و روحیات ما دیدگاه درست می دهد. مسئولیت سوم، اینکه در اجتهاد کوشا باشیم، در ایمان تنبلی نکنیم، به حالت اعمالمان مربوط می شود. مسئولیت چهارم، اینکه در روح شعله ور باشیم، به حالت روحیۀ ما مربوط می گردد. در ایمان کوشا باشیم، و روح شعله ور برای جلال دادن مسیح، نه خودمان. این مسئولیت پنجم، "خداوند را خدمت نمائید"، به دو مسئولیت قبلی جهت درست می دهد، تا از بسیاری بدو بدوهای بی ثمر و بی فایده در کلیسا جلوگیری کند.
هر آنچه می خواهیم در کلیسا انجام دهیم، اول از همه باید مطابق با کلام خدا باشد، و دوم در جهت خدمت و جلال دادن خداوند عیسی مسیح. اگر برنامه ای، فعالیتی بر طبق این دو اصل نیست، باید حذف شود. کلمۀ یونانی ای که در آیۀ ۱۱ برای خدمت کردن بکار رفته است، اشاره می کند به خدمت یک غلام، یک برده، که هدف تمامی زندگی اش این استکه ارادۀ ارباب خودش را انجام دهد. با چنین روحیۀ خداوند را خدمت کنید.
و همانطور که با قدرت و حکمت خودمان نزد خداوند عیسی مسیح نمی توانیم بیآئیم تا نجات آسمانی را دریافت کنیم، با قدرت و حکمت خودمان هم نمی توانیم او را خدمت نمائیم. هدف نهائی ما باید جلال دادن خداوند عیسی مسیح باشد، از طریق محبت داشتن به او، اطاعت از احکامش، و خدمت کلیسایش. با خداوند عیسی مسیح وقت داشته باشیم در کلام و دعا در خلوت، و تحت تعلیم کلام خدا، و پرستش در کلیسا، تا قدرت لازم برای جلال دادن او و خدمت اش را از خود او بگیرید.
"برای انجام این کار زحمت می کشم،
تقلا می کنم،
و از قدرت عظیمی که مسیح به من می دهد،
و در من کار می کند،
استفاده می نمایم."
انجیل مقدس، کولسیان ۱: ۲۹
خداوند عیسی مسیح را در کلیسا و تحت رهبری کلیسا خدمت نمائید.

"ما مسيح را به همه می‌شناسانيم و با تمام دانشی که داريم همه را آگاه ساخته، تعليم می‌دهيم تا آنها را به صورت افرادی بالغ در مسيح به خدا تقديم نماييم." (انجيل شريف، کولسيان ۱: ۲۸)

با من همراه باشید امیدوارم برکت بگیرید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment