راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Monday, July 11, 2016

شادی تمجید کردن مسیح قسمت دوم



شادی تمجید کردن مسیح (۲)

"پولس و سیلاس غلامان عیسی مسیح. . ."
انجیل مقدس، فیلیپیان ۱: ۱

اگر تجلیل و تمجید کردن مسیح هدف زندگی شما باشد،
شرایط زندگی تاثیری بر روی شادی شما نمی گذارند.

          در درون پولس اشتیاقی وجود داشت که او را بر می انگیخت تا مسیح را جلال دهد. و این اشتیاق باعث می شد که بتواند متحمل سختی ها یکی پس از دیگری
 شود. هر موقع که مسیح جلال می یافت، پولس شادمان می گشت. بطور نمونه، در انجیل مقدس، اعمال رسولان فصل ۱۶ می خوانیم زمانی که به همراه دستیارش سیلاس، به شهر فیلیپی در کشور یونان امروزی برای خدمت بشارت کلام رفته بودند، خداوند عیسی مسیح از طریق آنان یک خانم بازرگان به نام لیدیه را نجات آسمانی داد، و یک کنیز را که روحهای شیطانی داشت از اسارت شریر آزاد ساخت. سپس مردم به پولس و سیلاس اتهامات دروغین بسته، به ناحق کتک زده، آنان را در زندان انداختند. در چنین حالتی، اگرچه پایهای ایشان را در کُنده بسته بودند، "پولس و سیلاس دعا کرده خدا را تسبیح می خواندند، و زندانیان ایشان را می شنیدند"، انجیل مقدس، اعمال رسولان ۱۶: ۲۵.
          آن واکنش، چنان شهادت پر قدرتی در مورد شادی در خداوند بود که در اندک زمانی، زندانبان و تمامی خانواده اش به پیغام انجیل ایمان آورده و نجات یافتند.  حتی زمانی که در زندان بودن مانع از آن می شد که پولس بتواند آنطور که می خواهد خدمت کند، بی واهمه در زندان بشارت می داد. شرایط زندگی برای پولس در مقابل ارجحیت جلال دادن مسیح، در درجۀ دوم و یا سوم اهمیت قرار داشت.
          آیا این دیدگاه شما به زندگی است؟ می تواند باشد. اگر تمجید و تجلیل کردن مسیح را در هر وضعی هدف خود قرار دهید، آنوقت است که می توانید پیوسته شادمان باشید.
"یهوه (خدای پدر، پسر، و روح القدس) خدای ما را متعال بخوانید،
و نزد کوه مقدس او عبادت کنید،
زیرا یهوه خدای ما قدوس است."
کتاب مقدس، مزمور ۹۹: ۹




با من همراه باشید امیدوارم برکت بگیرید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment