راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Wednesday, July 27, 2016

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۱۰)

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۱۰)
امیدوار باشید.

"در امید مسرور باشید."
انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۲ قسمت اول آیه.

۶-  ششمین مسئولیت ما نسبت به کلیسا این است: "در امید مسرور باشید." انجیل مقدس، رومیان ۱۲: آیۀ ۱۲، قسمت اول.
هنگامی که شما می خواهید با فیض خدا، ایمان بر مسیح، و قدرت روح القدس برای مسیح زندگی کرده، نه اینکه فقط زیست کنید، صد در صد با ضدیت دنیا، مخالفت مسیحیان آبکی، و حملات شیطان روبرو خواهید شد. شاید حتی پس از سالها خدمت وفادارانه، ثمرۀ کمی دیده، و همان افرادی که خدمتشان کرده اید، با شما دشمنی ورزند. در چنین حالتی بدون امید دوام نخواهید آورد. و امید یگانۀ ما بازگشت خداوندمان عیسی مسیح است.
انجیل مقدس، رومیان ۸: ۲۴- ۲۵ می فرماید: "زیرا که به امید نجات یافتیم، لکن چون امید دیده شد، دیگر امید نیست، زیرا آنچه کسی بیند چرا دیگر در امید آن باشد؟ اما اگر امید چیزی را داریم که نمی بینیم، با صبر انتظار آن را می کشیم." بنابراین می توانیم در سخت ترین شرایط با امید بجلو رویم.
انجیل مقدس، ۱ قرنتیان ۱۵: ۵۸ می فرماید: "بنابراین ای برادران (یا ای خواهران) حبیب من پایدار و بی تشویش شده، پیوسته در عمل خداوند بیفزایید، چون می دانید که زحمت شما در خداوند باطل نیست."  بنابراین می توانیم و باید در خدمت کلیسای خداوند عیسی مسیح ادامه دهیم.
در وفاداری و پشتکار در خدمت کلیسای مسیح ادامه دهیم تا این سخنان را از خداوندمان عیسی مسیح در روز بازگشت اش بشنویم: " آفرین ای غلام نیک متدین! بر چیزهای اندک امین بودی، تو را بر چیزهای بسیار خواهم گماشت. به شادی خداوند خود داخل شود!" انجیل مقدس، متی ۲۵: ۲۱.
به امید بازگشت خداوندمان عیسی مسیح مسرور باشیم، و با تمامی ذرات وجودمان کلیسای مسیح را خدمت کنیم، تا بتوانیم مانند پولس رسول، در هنگامی که به روزهای آخر عمر خود بر زمین می رسید، و بزودی لبۀ تیز تبر، بر روی یک از تپه های اطراف شهر روم سر او را از تن جدا می کرد، چنین بگوئیم: "به جنگ نیکو جنگ کرده ام، و دورۀ خود را به کمال رسانیده، ایمان را محفوظ داشته ام. بعد از این تاج عدالت برای من حاضر شده است که خداوند داور عادل در آن روز به من خواهد داد، و نه به من فقط بلکه نیز به همۀ کسانی که ظهور او را دوست می دارند." انجیل مقدس، ۱ تیموتاوس ۴: ۷- ۸.
در امید بازگشت مسیح مسرور باشیم.











"ما مسيح را به همه می‌شناسانيم و با تمام دانشی که داريم همه را آگاه ساخته، تعليم می‌دهيم تا آنها را به صورت افرادی بالغ در مسيح به خدا تقديم نماييم." (انجيل شريف، کولسيان ۱: ۲۸)

با من همراه باشید امیدوارم برکت بگیرید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment