راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Wednesday, July 27, 2016

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۱۱)

صبور باشید.

"در مصیبت صابر باشید"
انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۲ قسمت دوم آیه.

۷- مسئولیت هفتم ما نسبت به کلیسای مسیح این است:"در سختی ها صبور باشید، در مصیبت صابر باشید." چون امید مبارک و مطمئنی چون بازگشت خداوندمان عیسی مسیح داریم که در آن مسرورایم (مسئولیت ششم)، بنابراین می توانیم در مصیبتها صبور و مقاوم باشیم. هر چه می خواهد آن سختی ها باشند، و هر نوع. در سختی ها صابر باشیم تا خدمت کلیسای مسیح را نیمه کاره رها نکنیم.
انجیل مقدس، رومیان ۵: ۱- ۵ می فرماید: "پس چون که به ایمان (ایمان به مسیح) عادل شمرده شدیم (عدالت خدا در مورد ما در صلیب مسیح انجام گرفته است.) نزد خدا سلامتی داریم (سلامتی روحانی، رابطۀ سالم با خدای راستین، نه سلامتی فیزیکی.) که به وساطت او (مسیح) دخول نیز یافته ایم بوسیلۀ ایمان در فیضی که در آن پایداریم و به امید جلال خدا فخر می نماییم (شادی می کنیم). و نه این تنها بلکه در مصیبتها هم فخر می کنیم (شادی می کنیم)، چونکه می دانیم که مصیبت، صبر را پیدا می کند، و صبر امتحان را و امتحان امید را. و امید باعث شرمساری نمی شود زیرا که محبت خدا در دلهای ما به روح القدس، که به ما عطا شد، ریخته شده است."
"در مصیبت صابر باشید"

"ما مسيح را به همه می‌شناسانيم و با تمام دانشی که داريم همه را آگاه ساخته، تعليم می‌دهيم تا آنها را به صورت افرادی بالغ در مسيح به خدا تقديم نماييم." (انجيل شريف، کولسيان ۱: ۲۸)

با من همراه باشید امیدوارم برکت بگیرید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment