راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Monday, August 1, 2016

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۱۳)

زندگی کردن فراسوی یک زیستن سطحی (۱۳)
تشنۀ دعا باشید.

"در دعا مواظب باشید. در دعا وفادار باشید."
انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۲ قسمت سوم آیه.

۸- مسئولیت هشتم ما نسبت به کلیسای خداوند عیسی مسیح این است: "در دعا مواظب باشید. در دعا وفادار باشید." انجیل مقدس، رومیان ۱۲: ۱۲ قسمت سوم آیه.
یکی از تعلیمات کاذب که امروزه رایج می باشد، این است که می گویند:" در روحتان دعا کنید، نه با عقل تان." هر موقع که چنین چیزی را می شنوید، بدانید که آن معلم یک معلم کاذب است. چون کلام خدا، در انجیل مقدس، ۱ قرنتیان ۱۴: ۱۵ می فرماید: "من با روح خود دعا می کنم، و در عین حال با عقل و فهم خود نیز دعا می کنم. به روح دعا خواهم کرد، و به عقل نیز دعا خواهم نمود." یعنی دعای بدرستی به پدر آسمانی تقدیم می شود که هم در هدایت روح القدس باشد. هم از عمق روح خودتان بر خیزد. و در ضمئن با عقل و فهمی هم که خدا به ما داده است، مغایرت نداشته باشد. البته عقل و فهمی که از کلام خدا پُر است. از عمق روح خودتان، با عقل و فهم، در روح القدس دعا کنید (انجیل مقدس، یهودا ۲۰، افسسیان ۶: ۱۸). دعا کردن در روح القدس، یعنی دعا کردن در ارادۀ روح القدس، که در کتاب مقدس برای ما مشخص شده است. دعا کردن در روح القدس، یعنی هماهنگ با کلام خدا دعا کنیم. دعاهای ما باید از کتاب مقدس برخیزد. "همیشه دعا کنید، پیوسته دعا کنید" منطبق با کلام خدا (انجیل مقدس، ۱ تسالونیکیان ۵: ۱۷). بدین علت است که در رازگاهان روزانۀ مان اول بایستی کلام خدا را مطالعه کنیم، و سپس دعا. تا میزان با کلام دعا نمائیم.
          پولس رسول با الهام روح القدس به تیموتاوس، شبان کلیسای افسس، در انجیل مقدس، ۱ تیموتاوس ۲: ۸، می فرماید: "آرزو دارم که مردان (یا زنان) در همه جا بدون خشم و نزاع دستهای مقدس خود را بلند کرده، دعا نمایند." وقتی خشم، نزاع، غیظ، و جدل در بین شما، و یا در قلب شما هست، آن دعا را پدر آسمانی نمی شنود. و یا در انجیل مقدس ۲ پطرس ۳: ۷ می فرماید که اگر شوهران با همسرانشان در محبت و احترام رفتار ننمایند، دعاهایشان جواب داده نخواهد شد.










"ما مسيح را به همه می‌شناسانيم و با تمام دانشی که داريم همه را آگاه ساخته، تعليم می‌دهيم تا آنها را به صورت افرادی بالغ در مسيح به خدا تقديم نماييم." (انجيل شريف، کولسيان ۱: ۲۸)

با من همراه باشید امیدوارم برکت بگیرید:
#راهی_به_سوی_نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment