راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Tuesday, August 23, 2016

عیسی مسیح ما را چنین به سوی خود دعوت میکند:




«بیایید نزد من، ای تمامی زحمتکشان و گرانباران، که من به شما آسایش خواهم بخشید


دوستان جهت آشنایی با مسیحست می توانید بدون استافاده از فیلتر شکن نوشته های من را دنبال کنید :




: کنید یا مستقیما در قسمت جستجوی اعضا آی دی من را جستجو

rahibesooyenejat


یا 
www.instagram.com/rahibesooyenejat


در سایت های زیر نیز قسمتی از تاریخ گمشده ی اسلام و نیز آشنایی مسحیت را برای شما منتشر کرده ام 
www.rahibesooyenejat.blogfa.com
www.rahibesooyenejat.blog.ir


به امید روزی که توانسته باشم شما را آنگونه شایسته باشد با دین مهربانی مسحیت آشنا کنم  و بنگرم در کنارم نو کیشانی را  که راه  نجات را بیدا کرده اند و این جز با ایمان به  عیسی مسیح میسر نخواهد شد 


 خواهشمندم این مطالب را از طریق شبکه های اجتماعی  به اشترک بگذارید تا دوستان شما نیز آگاه شوند 


1 comment:

  1. خخخخخخخخخخخخخخخ
    دوست عزیزببخشید با صدای بلند خندیم ولی فکر کنم نمی دانی دنیافهمیده که اسلام دین تمام و کمال و دین مهربانیست و همه دارند به سرعت مسلمان می شوند بعدتو داری تبلیغ مسیحیت می کنی ؟ بازم خخخخخخخخخخخخخخخخخ

    ReplyDelete