راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Wednesday, October 12, 2016

باور هایتان را تغییر دهیذ تا دنیایتان تغییر کند

باور هایتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند

من عقده دارم که ذهن ما را از کودکی با یک  تصور خیلی قوی به پایه خرافات و باورهای اشتباه بسته اند  . باور هایی که هنوز اکثیریت هم وطن های عزیزم بدان اعتقاد دارند.
بگذارید مثالی بزنم همه ما می دانیم "سیب" به انگلیسی " اپل" می شود اما بیشتر ما وقتی کلمه " اپل " را می شنویم اولین تصویری که در ذهنمان تداعی میشود محصولات شرکت اپل است  بی انکه فکر کنیم در نخست "اپل" به معنی "سیب" باز می گردد





یکی از این باور های اشتباه 10 روز  اول محرم است که در آن خود زنی و سینه زنی می کنند برای کسی که هیچ اطلاعات درستی از او ندارند و مطمئن هستم که  اگر از 100 درصد سینه زن ها سوال شود که حسین ابن علی که بود ؟جمیع فقط گویند : حسین پسر علی بود او امام بود و توکربلا شهید شد . همین البته شاید این جمله ای هم که هر ساله در تلویزون تو مغز مردم می کنند را تک و توکی بگویند که او برای امر به معروف و نهی از منکر شهید شد و اولین تصویری که در ذهنشان تداعی میشود چهره نورانی  یا زیبا ترین چهره مردی مقدس با اعمال نیکوست اما همه فراموش کرده اند که او که بود و چه بالایی سر ایران وایرانیان  زنان ایرانی آورد و در یایی از خون را جاری کرد چون هرگز نگذاشتند تاریخ را بخوانیم و آنچه درست است رابدانیم و همیشه از ما پنهان کردند .
هم وطن عزیزم باورت رو تغییر بده تا دنیات تغیر کنه  خواهش من این است تاریخ را بخوانید مطالعه کنید سوال کنید  پشنهاد من این است کتاب طبیب محبوب را به  قلم ج. رسولی و دکتر کیدی الن  را حتما بخوانید 
همیشه در سریال یوسف پیامبر که شبکه ایران پخش می شد وجه مشترکی که بین کاهن های معبد با روحانیون خودمان می دیم این بود که همه آنها با گرفتارکردن افکار مردم به یک سری خرافات فقط فکر پرکردن جیب و منافع خود هستند  به نظر شما تو این سری مراسم ها و هیت ها غیر از اینکه پول های هنگفتی در جیب صاحب هئت ها و روحانیت می روند  منفعت دیگری هم هست ؟آیا با این پول می رفتند  مدرسه و بیمارستان  می ساختند بهتر نبود ؟ واقعا چرا در کشور ما کمبود مدرسه هست تا جایی که حتی دانش آموزان بخاطر این کمبود ها در آتش سوختند چرا کمبود بیمارستان هست تا جایی که اتفاقات بیمارستان ها حتی در راه رو ها روی زمین بیمار خوابیده اند راستی چند تا از این بیمارستان ها به دست همین مدعیان اسلامی ساخته شده ؟
چیزی که من در مسحیت آموختم این است که محبت به همسایه حکم دوم است لذا من از کتاب مقدس و از مسیحیان واقعی یاد گرفته ام که در اول از همه به فکر محبت کردن به دیگران باشم تا خود را درگیر شریعت و مذهب دست ساخته انسان ها کنم که با قوانین خود آنها را به وجود آورده اند و از آن بخواهم پیروی کنم  خلاصه اینکه دوستان مطالعه کنید جستجوکنید من با تحقیق وپرسش به دنبال خدایی واحد بودم تا با گذر از تاریخ و مقایسه  نجات پیدا کردم اکنون از شما می خواهم و دعوت می کنم تا شما نیز راه نجات را پیدا کنید و زنجیر 1400 ساله اسارت وخرافات و دروغ ، خشم و جنگ و خونریزی و سنگسار و اعدام و بی عدالتی را پاره کنید  


اگر دنبال راه نجات هستی به وبلاگ من  با نام www.rahibesoonejat.blogfa.com مراجعه کن  تا مطالع درست و آگاهی کافی  نجات پیدا کنی و رها و آزاد شوی  



رهایی فقط با آگاهی بدست می آید 

No comments:

Post a Comment