راهی به سوی نجات

راهی به سوی نجات

Tuesday, June 28, 2016

با قدر شناسی از کار مسیح بر صلیب زندگی کنید.


"عیسی گفت: تمام شد. و سر خود را پایین آورده، جان بداد."
انجیل مقدس، یوحنا ۱۹: ۳۰

"تمام شد"، چه تمام شد؟
۱- تمامی پیشگوئی ها در رابطه با آمدن اول و مرگ مسیح "تمام شد."
۲- تمام شد: رنجهای مسیح "تمام شد". به چه زبانی، به چه قلمی می توان دردها و رنجهای مسیح را بیان کرد؟ رنجهائی غیر قابل بیان، هم جسمی، و هم روحانی. بمراتب بدتر از دردهای فیزیکی، بمراتب دردآورتر از کتک خوردنها، تازیانه خوردن با شلاق خار دار، فرو رفتن میخها در بدن، و آویزان بودن، غرقه در خون بر صلیب، بمراتب بدتر از تمامی اینها، رنجهای روحانی مسیح بود. کسی که قدوس بود می بایستی کثافت و رجاسات گناهان من و شما را بر خود گیرد، غرامتشان را بپردازد، بطور موقت رابطۀ صمیمی اش با پدر آسمانی قطع شود. تا ما مجبور نشویم آن غرامت، و جدای ابدی از حضور خدا را تجربه کنیم.  برای همین است که کلام خدا در اشعیا ۵۳ از او به عنوان صاحب غمها نام می برد.
کتاب مقدس، مزمور ۸۸: ۱۵، می فرماید مسیح از طفولیت جانش در معرض خطر مرگ بود. کتاب مقدس، مزمور ۲۲: ۱، فریاد مسیح را بر صلیب بیاد ما می اورد وقتی که فرمود: "خدای من، خدای من چرا مرا ترک کرده ای." هنگامی که مسیح بر صلیب بار گناهان ما را بر خود گرفت و خدای پدر روی خود را از او برگرداند، آن درد روحانی جدای از پدر آسمانی، حتی شده بطور موقت، کیست که تواند آنرا بیان کند؟ تمام شد: رنجهای مسیح بخاطر ما، برای من و شما، تمام شد.
آیا شما قدر کاری را که مسیح برای شما بر صلیب متحمل شد می دانید؟ آیا با زندگی تان از او سپاسگزاری می کنید. مسیح برای هر دانه از گناهان تمامی ایمانداران بخودش، در تمامی قرون، چه گذشته، چه حال، چه آینده، بر صلیب مجازات شد.
Description: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwx-mLJAt6z440mI8yv81z8cM17qCs5L1WKT2GEdljucegkPzn
"مل ترادر" (۱۸۷۰- ۱۹۴۰) در ایالت ایلینویز آمریکا، حرفه اش سلمانی بود، ولی زندگی اش الکل. یک مست الکلی که خانواده خودش را عذاب می داد. بحدی اسیر الکل بود که وقتی دختر کوچکش مرد، کفشهائی که جسد دخترش قرار بود با آنها دفن شود را دزدید تا بتواند بفروشد و مشروب بخرد. شبی، در سال ۱۸۹۷، مست وارد یک سازمان خدمات مسیحی در شهر شیکاگو به نام "پاسیفیک گاردن میشین"، می شود. این سازمان که هنوز هم وفادارانه خداوند عیسی مسیح را در شهر شیکاگو خدمت می کند، هدفش یاری دادن به افراد الکلی، معتاد، و بی خانمان است. وقتی "مل" پیغام انجیل، رنج مسیح بر صلیب بخاطر گناهانش را شنید، چنان تاثیر عمیقی بر او گذاشت، که همان شب توبه کرده، و زندگی اش را تسلیم خداوند عیسی مسیح نمود. سپس خداوند بر قلب او باری عظیم برای مردمانی که مانند خود او اسیر الکل یا مواد مخدر، و بی خانمان هستند گذاشت. در شهر "گرند رپید، میشیگان" موسسه ای شبیه به " پاسیفیک گاردن میشین" تاسیس نمود. در طول سالهای بعد، بیش از شصت تا از چنین سازمانها، از بوستن تا سانفرانسیسکو، تاسیس نمود. مل ترادر قدر کاری را که مسیح بر صلیب برای او انجام داده بود را می دانست. برای او و خانوادۀ او، با ایمان آوردن به مسیح سالهای بدبختی و گناه "تمام شد."












با من همراه باشید:
راهی به سوی نجات
google+
www.rahibesooyenejat.blogfa.com

#rahibesooyenejat



No comments:

Post a Comment